вторник, 12 сентября 2017 г.

модуль 2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме проекти надають широкі можливості для навчання.
  • при використанні методу проектів у навчальному процесі, я розумію, що учні краще залучаються до вивчення теми тому, що проекти стосуються їх реального життя. Я також вважаю, що метод проектів дає змогу навчатися учням на більш глибокому рівні, використовуючи наукові концепції та вдосконалювати навички з вирішення проблем.
  • Найбільше мені сподобалося в даному модулі створювати публікацію про метод проектів. З даного модуля я зрозуміла, що метод проектів є невід’ємною частиною навчального процесу. Адже саме при виконанні дослідницьких проектів в учнів формуються навички і вміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий