понедельник, 18 сентября 2017 г.

модуль 7 рефлексія

 Цей модуль допоміг мені проаналізувати Основні питання та з'ясувати:
-  Що вимагає планування та робота над прикладом учнівської роботи?
-  Які ключові та основні питання потрібно змінити і як це зробити?
-  Які проблеми виникають в учнів під час роботи над проектом?

Крім того, було створено учнівську презентацію. Я поділилась ідеями про використання Інтернету в процесі навчання учнів, внесла зміни до свого Плану вивчення теми.

Такі можливості розширюють види діяльності учнів та допомагають пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.
Також цей модуль допоміг мені зрозуміти, як я можу забеспечити досягнення учнями навчальних цілей під час виконання ними проектів за допомогою створення прикладу учнівської роботи, яка допоможе мені пояснити учням мої очікування від їх проектів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий